mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام عليكم

واقعاً بايد فكر كرد... البته به چيزهايي به ذهنم مي رسه؛ مثل همين استفاده از وبلاگ ها. يعني يك حركت منسجم وبلاگي

اين از راهكار پيشنهادي ما !

منتظر راهكار شما هستيم!

يا علي

باز هم سلام!

بله!‏متوجه منظورتان هستم....

ولي سوال اصليم اين بود كه ما (يعني خود بنده و شما و يا دوستان ديگرمان) چه وظيفه اي داريم؛ نه رئيس جمهور و ...

يعني ما چي كار مي تونيم بكنيم؟

ببخشيدا...!

يا علي

پاسخ

بسم اللهسلاموظيفه همه ما همانست که گفتم طبق فرموده رهبرمان .همان را انجام مي دهيم توضيح دادم خدمتتان. فرق نمي کنه رئيس جمهور باشيم يا يه فرد عادي.همه در برابر اين مسئله و فريضه مسئوليم.البته شکل عمل هم مهمه. قرار بود کمک کنيد براي پاسخ نه اينکه ازمن سئوال کنيد من به پاسخها و پيشنهادها احتياج دارم.موفق باشيديا زهرا(س)

سلام عليكم

بله! قبول دارم كه بايد امر و نهي كرد... اما سوالم اين بود كه چه جوري اين كار رو بكنيم؟

مثلاً ‏بريم دم در وزارت نفت وايسيم تا وزير اومد رد بشه يقه شو بگيريم و امر به معروفش كنيم!؟

منظورم اين بود كه پيشنهاد عملي تون براي اين فريضه الهي چيه؟

به هر حال ممنونم از توجه شما به اين موضوع مهم.

يا علي مدد

پاسخ

بسم اللهسلام مجدد و تشکر متقابل از توجه شما بزرگوار به اين مسئله .منظورمن از تذکر عملي گرفتن يقه وزير نفت نيست! منظور من نشان دادن صورت درست عمل بود البته همراه با پيشگيري . نه با ضرب و شتم و غيره....تذکر بدون خواهش و تضرع مثلا خود اقاي رئيس جمهور يا رياست محترم قوه قضائيه و يا شخص مسئول ديگه مي تونند در عمل راه درست را نشان دهند البته هم قبل از شورا هم هنگام جلسه شورا يه مثال مي زنم: البته روايت از ابن عباس هستش که گفت: رسول خدا انگشتر طلايي در دست مردي ديد، آن را از انگشت وي در آورد و بر زمين انداخت و فرمود:آيا کسي از شما آتش را حلقه مي کند و آن را در دست خويش مي نهد؟پس از آن که رسول خدا از آنجا رفت ،مردم به آن مرد گفتند: انگشتريت را بردار و از آن بهره ببر.او گفت: چيزي را که رسول خدا دور افکنده هرگز بر نخواهم داشت.ببينيد اينجا شخص رسول اکرم هم در تذکر موثر هستند و مستقيما انگشتر را از دست مرد در مي اورد بدون تضرع يا خواهش. چرا چون مشاهده نموده اگر فقط تذکر لساني بدهند موثر واقع نميشه مردم هم نظاره گر بودند .پس مسئولان بالاتر بايد همينکار را انجام دهند تا پايين دستي ها برايشان الگو بشه. اين موضوع در همه مردم صدق مي کنه..البته اين موارد امر به معروف مي تونه به صورت جمعي و گروهي هم انجام بشه مثل مدارس-انجمنها-وتشکلها و ...فکر کنم تا حدودي مقصودم را رسانده ام.موفق باشيد.يا زهرا(س)

سلام عليكم

اصل طرح سهميه بندي كه كاملاً كارشناسي شده و درسته و خود شما هم همينو فرمودي!

در مورد نحوه اجرا متاسفانه توي خيلي موارد مشكل داريم و اصولي كار نمي كنيم

حالا مي فرماييد چه جوري امر به معروف كنيم!؟

موفق باشيد

يا علي مدد

پاسخ

بسم الله.و عليکم السلام و رحمة الله.با تشکر از حضور سبزشما .امر به معروف در اين زمينه طبق همان فرموده مقام معظم رهبري است که ذکر نمودم. امر به معروف همراه با پيشگيري اتفاقات قبل از بروز حادثه و جريان ،چرا که در اين مواقع بحث از تذکر لساني گذشته و بايد وارد عمل شد اگر به مسئولي گفتيم آقا شما اشتباه مي کنيد در عمل هم نشان دهيم کار ايشان اشتباه است ودر اين امر همه مردم بايد همکاري کنند .نه فقط امرين به معروف و ناهيان ازمنکر.اگر شما هم پيشنهادي داريد بسم الله...با تشکر ازشمايا زهرا(س)

يا من بيده ناصيتي

سلام.تقريبا اين پستت و خوندم ولي خيلي طولاني نوشتي....
در مورد سهميه بندي بنزين كه در عين حال كه طرح خوبيه ولي همونطوري كه تو وبم هم گفتم ژر از اشكاله... اين وسط فقط اونا كه وضع ماليشون خوبه يا تاكسي دارن هيچ صدمه اي نديدن.. پس اون بنده خدايي كه با موتورش كار ميكنه و خرج خونواده ش ميده بره چيكار كنه با روزي يه ليتر!!! چرا هميشه بايد اون بالاها رو ديد....

انشاءلله هميشه مهدوي باشيد و مهدوي بمونيد

التماس دعا /يازهرا(س)

لينکتون دادم. نظرم در مورد مطلبتون : خوب بود اما طولاني و در حد 3 پست. انشاء الله در آينده در مورد وبلاگ نويسي موفق يه پست ميزنم. موفق باشيد. بروزم : اميدبخش ترين آيه

سلام دوستم نظرت راجب اعتقاد وباور چيه؟ نظرت برام مهمه بيامنتظرم