سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

خرداد 1389 - مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

دانشجوی دانشگاه المهدی (عج)
مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

حماسه حضور

بسمه تعالی


گرامیداشت حماسه حضور


نزدیک به نیم قرن است خرداد ماه، ماه شکوفه زدن درخت استقامت و آزادگی به شمار می‌رود. درختی که شاید اولین جوانه‌اش در نیمه‌ی خرداد 1342 به ثمر نشست؛ در حالی‌که کور دلان پنداشته بودند کشتار، این نهال نوپا را از پا خواهد انداخت. خون شهدای این واقعه نهال استقامت را در دل سربازان حضرت روح‌الله که آن روزها هنوز در قنداقه بودند، دواند. آن‌چنان که بعدها امام امت در اعتقاد به ثمربخشی خون شهدای این روز، انتظار فرج از نیمه‌ی خرداد کشید...


خام اندیشان چندباره تلاش کردند وقایع این ماه را به نفع خود مصادره کنند، اما لطف الهی سبب شد در همیشه‌ی تاریخ، حوادث این ماه، خلاف خواست ایشان نقاط عطفی برای ملت ایران قرار گیرد.


اگر خرداد ماه، امام امت را به آسمان‌ها برد در این سو رهبری فرزانه به انقلاب اسلامی عطا کرد که به قلم تدبیرش، بسیار آسمان را به خدمت پابرهنگان عالم گرفت.


اگر خرداد آیت‌الله سعیدی، بخارایی، امانی، صفارهرندی، نیک نژاد و چمران را بر خاک شهادت نشاند، از این سو جوانان غیور وطنمان را میوه‌ی خون این شهیدان قرار داد تا با خون ایشان معامله‌ی "سَبْعَ سَنَابِلَ فِی کُلِّ سُنبُلَةٍ مِّئَةُ حَبَّةٍ?" کرده باشد.


اما آنچه این روزها کانون توجه همگان شده، حوادث مربوط به انتخابات خردادماه 1388 است. حوادثی که گرچه با تلخی‌های بسیاری در سطوح مختلف همراه بود، اما به شرط برخورد مدبرانه‌ی مردم و البته مسئولین و خواص جامعه می‌تواند نقطه‌ای بسیار روشن در راستای تصفیه‌ی حق از باطل باشد.


در این میان آنچه مورد غفلت قرار گرفته تضییع حقوق بسیاری مردم توسط عده‌ای زیاده‌خواه است. زیاده‌خواهانی که مقابل نتیجه‌ی صندوق‌ها، عوض تمکین در مقابل جمهوریت جاری در متن جامعه‌ی اسلامی‌مان، موضع انتقام از ملت را پیشه کردند و نشان دادند نه فقط اسلامیت، که جمهوریت این نظام را نیز تا وقتی به رسمیت می‌شناسند که نتیجه‌اش منفعت آنان باشد.


رای ملت نادیده گرفته شد. ملتی که با حضور بی‌نظیر خود در 22 خرداد 1388 دنیا را مبهوت حماسه‌آفرینی هوشمندانه‌ی خود کرد. مردمی که امام آنها را ولی نعمتان خود می دانست. مستضعفینی که بار اصلی انقلاب و نهضت بر دوش آن‌ها بوده است. حالا جماعتی با تقسیم بندی آراء کمی و کیفی می‌خواهند آراء مرکزنشینان را بر سایر مردم رجحان دهند.


حمله به مراکز نظامی، مساجد، اماکن عمومی و حریم خصوصی، زیر پا گذاشته شدن مقدسات و آرمان‌های امام و امت، توهین به امام و رهبری، بازی با حیثیت نظام، همه‌ی این‌ها با شعار و ادعای تقلبی شروع شد که حتی یک دلیل منطقی بر آن ارائه نگردید.


ایراد تهمت و افترا و توهین به نهادها و افرادی که یادگاران امام خمینی بوده‌اند، از سپاه و بسیج گرفته تا شورای نگهبان که با ابتکار امام به وجود آمده‌اند؛ تا ولایت فقیه که میراث معنوی حضرت روح‌الله بشمار می‌رود؛ توهین به رئیس جمهور منتخب ملت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، همه و همه فقط گوشه‌ای از جرائمی است که در طول این مدت به دست و فرمان فتنه‌گران صورت پذیرفته. چه آنکه جرم بزرگ به فرموده‌ی رهبر معظم، ادعای بی‌مدرک تقلب در انتخابات است.


حقوق ملتی ضایع شد که می‌توانست با تکیه بر این شکوه و اقتدار ملی، غبار مظلومیت را از چهره نظام و انقلاب خود در عرصه‌ی دروغ‌ پردازی‌ها و سیاه‌نمایی‌های بین‌الملل بزداید. جشن کوچکی به یمن پیروزی ملت بر استبداد بگیرد و آرامشی دل‌انگیز بعد از هیاهوی آن‌چنان بی‌سابقه‌ی انتخابات داشته باشد. امنیت مالی و جانی و البته احترام مضاعف به ارزش‌هایی را که پیروز انتخابات بود، تجربه کند و...


این‌ها بخش کوچکی از حقوق پایمال شده‌ی ملت غیور ایران بود. ملتی که با حضور خیره ‌کننده‌ی خود در 9 دی ماه و 22 بهمن 88 اعلام کرد در مقابل تمام حقوق پایمال شده‌ی خود، تنها به تسویه حساب با عاملین و گردانندگان اصلی این حوادث تلخ قانع است که این نیز خود خبر از بزرگی این ملت حسینی می‌دهد.


ذیل فرمایشات رهبری عظیم‌الشان انقلاب، اگرچه نظام ناگزیر به دفع برخی نیروهای بعضاً سابقه‌دار خود شده است؛ اما به شرط مانع شدن از هرگونه اهمال، اصرار نظام بر ریزش حداقلی است.


چه آنکه متاسفانه احساس می‌شود در پوشش شعار جذب حداکثری و دفع حداقلی، موضوع ناگزیر دفع عناصر دنیازده و بداخلاق نادیده گرفته می‌شود.


اگرچه امت حزب‌الله هماره به رسالت خود یعنی تحذیر جبهه‌ی باطل در راه خطا اصرار و همچنان بزرگوارانه به ایشان گوشزد می‌کند که "أَلَمْ یَأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَن تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللَّهِ?" اما در موازات، از مسئولین ذیصلاح قوا مطالبه‌ی حقوق تضییع شده‌ی خود را دارد.


و صد البته اگر حرکتی مبنی بر برخورد قاطعانه با عناصر فتنه به اطلاع مردم نرسد، امت روح‌الله هرگز منتظر خواص خفته، مرعوب و مردود نخواهند ماند، مستقلا حقوق پابرهنگان خمینی کبیر را با استناد به بند م وصیت‌نامه الهی سیاسی پیرجماران اعاده خواهند کرد...


امضاء:

جمعی از فعالان عرصه‌ی سایبر - 19 خرداد 1389



برچسب‌ها: حماسه حضور

تاریخ : یکشنبه 89/3/23 | 9:31 عصر | نویسنده : دانشجوی دانشگاه المهدی (عج) | نظر

قطع سخنان سیدحسن خمینی نشانه چیست؟

بسم الله

سلام برمهدی فاطمه عج

قطع سخنان سیدحسن خمینی نشانه چیست؟

جهت آگاهی وهوشیاری بچه های بسیجی وملت عزیزایران مطلب زیر ارائه می شود.دوستان عزیز خیلی مواظب حرکات ازپیش تعیین شده دشمن باشید.ازچندین روزقبل از مراسم امام تصاویری ازسید حسن خمینی نوه امام راحل درنت پخش شد.وبدنبال آن حرفهاوحدیثها ازسمت همان جبهه شروع شد.روزمراسم هم که مشاهده نمودید چگونه سخنرانی راقطع نمودند.خواهشا هوشیارتروبیدارترعمل کنیدونسنجیده حرفی رانزنید.دربعضی خبرهاخواندم سیدحسن سیلی محکمی به صورت یکی ازمسئولین زده ومراسم راترک کرده این درحالی بودکه سیدتااخرین ساعات حضورداشت!

تمام اینها زیرسردشمنان قسم خورده انقلاب هست.هرشب درمسنجرهای مختلف دورهم جمع می شوند وبرنامه می ریزند برای کارکردن روی مخ بعضی مسئولین ومخصوصا فرزندانشان وبعدهم بچه های مومن رانشانه می گیرندبرای خراب کردن افکارشان ومتاسفانه تاحدودی هم موفق شدندکه  نمونه اش رادرمناسبتهای مختلف ازجمله روزعاشورامشاهده نمودید.این مسنجرها زیرنظر افرادایرانی به ظاهربی طرف اداره می شود اما درحقیقت رومهایی که درآن قرارمی گیرد مستقیما زیرنظر اسرائیل ورسانه های ماهواره ای بیگانه ودشمن می باشد.ازطریق همین مسنجرهاورسانه هاتوانستند به بیتهای آقایان کروبی وموسوی ومطهری وبهشتی و.... نفوذ کنند برای رسیدن به اهداف شوم وپلیدشان.وای کاش آقایان دقت می کردندوهوشیاربودندوفریب آنان و مدارک جعلیشان رانمی خوردند.خواهشا دقت کنیدببینید دراطرافتان چه می گذرد ویه طرفه به محکمه قاضی نروید!!!

وامادرحرم امام چه گذشت؟چراسخنان سیدحسن خمینی قطع شد؟

شعارهای خاص عده ای از حاضران در مراسم سالگرد ارتحال امام ، فضای سخنرانی سیدحسن خمینی را مشوش کرد و آن طور که خبرگزاری فارس گزارش داده ، بارها باعث قطع سخنرانی نوه امام و تولیت حرم ایشان شد! این در حالی است که سید حسن خمینی ، سخنانی خارج از ارزش های نظام و انقلاب نمی گفت و این نشان می دهد آنچه رخ داد ، نه واکنشی فی البداهه نسبت به سخنان وی ، که برنامه ای از پیش تعیین شده بود که با شعار گویی عده ای و تهییج عده ای دیگر شکل گرفت.

به گزارش عصرایران ، هر چند از بین بیش از یک میلیون زائری که برای شرکت در این مراسم به حرم امام رفته اند ، تنها تعداد محدودی به ایجاد تنش پرداختند اما محل استقرار این افراد ، پشتوانه رسانه ای آنها و نیز جوسازی های چند روز اخیر برخی افراد و رسانه ها که گویا امام را متعلق به خود می دانند ، نشان می دهد همان طور که چند روز پیش علی لاریجانی هم گفته بود ، "نان" عده ای در ایجاد بلوا و جنجال است.

البته بدیهی است که مواضع سیدحسن خمینی ، منطبق با خواسته های برخی اشخاص و جریان های سیاسی نیست واین ، امری طبیعی و بی اشکال است ؛ اما این اختلاف دیدگاه های سیاسی ، نمی تواند دلیل موجهی باشد برای اهانت به متولی حرم امام ، در حرم امام و در سالروز ارتحال امام.

این ماجرا نشان می دهد برخی افراد ، برای نیل به منویات جناحی خود ، حتی حاضرند حرمت حرم را نیز بشکنند.
اگر این رؤسای این افراد با سید حسن خمینی مشکل دارند ، آنقدر امکانات رسانه ای و سیاسی دارند که بتوانند در خارج از حرم امام با وی تسویه حساب کنند.

اگر آنها واقعاً دوستدار امام بودند ، حتماً این یک روز را به احترام امام ، وزانت و وقار به خرج می دادند تا آیین این روز ، بدون حاشیه و هیاهو به انجام برسد ،اما به نظر می رسد ، فعلاً سیاست بازی بر همه چیز مقدم است.

حرم امام ، قطعاً جای مناسبی برای تنش زایی نیست و این نکته ای است که درباره جریان مقابل نیز صدق می کند و آنها نیز نباید این روز و این مکان را آلوده به بازی های سیاسی کنند.

با این حال ، مردم از کسانی که بیش از بقیه سنگ امام را به سینه می زنند انتظار دارند حرمت امام را حفظ کنند و این قدر شعور داشته باشند که بفهمند حرم ، حریم عهد با ارزش های امام است نه رینگی برای مسابقات حذفی بوکس سیاسی.


* خبر تکمیلی:
بعد از شعارها علیه سید حسن خمینی و قطع سخنان وی ، مقام معظم رهبری ، در مقابل شعاردهندگان ، بر چهره نوه امام(ره) بوسه زدند و خطبه هایشان را با تاکید ویژه بر مراقبت از رفتار و گفتار آغاز کردند .




تاریخ : یکشنبه 89/3/16 | 8:32 عصر | نویسنده : دانشجوی دانشگاه المهدی (عج) | نظر

14 خردادمیثاق باولایت مرگ براسرائیل

بسم الله

سلام برمهدی فاطمه عج

سالروزقیام تاریخی 15خردادگرامی باد.

مراسم 14 خردادباحضورمیلیونی مردم همیشه درصحنه ووفاداربرای تجدیدعهد وپیمان باآرمانهای امام وانقلاب ومیثاق بارهبرمعظم انقلاب درحالی انجام وبرگزارشدکه رسانه های خارجی دشمن درحال ناسزاگویی به عاشقان روح الله وشیفتگان ولایت وزائران حرمش بودند.آفرین به همت وحضورملت سلحشورکه باردیگرپوزه دشمنان انقلاب واسلام وولایت رابه خاک سیاه مالیدند.

جاداردازپرسنل وبرگزارکنندگان مراسم امام وبویژه نیروهای پلیس وبسیج قدردانی وتشکرشود.

ازاخلاق رفتاروحفظ نظم وایجادامنیتشان واقعاممنونیم.

متروی تهران نیزهر3دقیقه یکباربه جابه جایی مردم می پرداخت که جای تشکردارد.

ازجوانان ونوجوانان بسیجی هوشیارکه به مرقدمطهرامام ازشهرهای مختلف امده بودندنیزبسیارمتشکریم که باشعارهای به موقع خود نشان دادند که مانسل وفدارخمینی هستیم همان سربازان کوچکی که امیدامام بودندبرای این ایام حساس.

واما درطی این مراسم نکات موردتوجه نیزقرارداشت که دررسانه های خبری نیزدرج شد وحتی سانسورهم شد.

باهم مرورمی کنیم خبرهارا:

جمعیت میلیونی در مرقد امام اجازه سخنرانی به سیدحسن خمینی ندادند

  •  
  • شعارمرگ برموسوی درحرم مطهرامام

    کروبی با شعار مرگ بر منافق از مرقد امام(ره) اخراج شد

    فحاشی BBC و VOA به عزاداران سالگرد رحلت امام

    حضور میلیونی مردم برگ دیگری از پیروزی و بصیرت مردم بود

    اقدام معنادار رهبر انقلاب در مواجهه با نوه امام

    نبض ما با نبض حیدر می زند
    در رگ سبز پیمبر میزند
    ما به عهد خویش کافر نیستیم
    استخوان در حلق حیدر نیستیم
    در "خمینی" روح حق گر منجلی است
    روح "روح الله" همان "سید علی" است

    اللهم عجل لولیک الفرج



  • برچسب‌ها: مرگ براسرائیل14 خردادمیثاق باولایت

    تاریخ : شنبه 89/3/15 | 6:42 عصر | نویسنده : دانشجوی دانشگاه المهدی (عج) | نظر
    << مطالب جدیدتر         مطالب قدیمی‌تر >>


    .: Weblog Themes By Slide Skin:.