سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

قطع سخنان سیدحسن خمینی نشانه چیست؟ - مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

دانشجوی دانشگاه المهدی (عج)
مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

قطع سخنان سیدحسن خمینی نشانه چیست؟

بسم الله

سلام برمهدی فاطمه عج

قطع سخنان سیدحسن خمینی نشانه چیست؟

جهت آگاهی وهوشیاری بچه های بسیجی وملت عزیزایران مطلب زیر ارائه می شود.دوستان عزیز خیلی مواظب حرکات ازپیش تعیین شده دشمن باشید.ازچندین روزقبل از مراسم امام تصاویری ازسید حسن خمینی نوه امام راحل درنت پخش شد.وبدنبال آن حرفهاوحدیثها ازسمت همان جبهه شروع شد.روزمراسم هم که مشاهده نمودید چگونه سخنرانی راقطع نمودند.خواهشا هوشیارتروبیدارترعمل کنیدونسنجیده حرفی رانزنید.دربعضی خبرهاخواندم سیدحسن سیلی محکمی به صورت یکی ازمسئولین زده ومراسم راترک کرده این درحالی بودکه سیدتااخرین ساعات حضورداشت!

تمام اینها زیرسردشمنان قسم خورده انقلاب هست.هرشب درمسنجرهای مختلف دورهم جمع می شوند وبرنامه می ریزند برای کارکردن روی مخ بعضی مسئولین ومخصوصا فرزندانشان وبعدهم بچه های مومن رانشانه می گیرندبرای خراب کردن افکارشان ومتاسفانه تاحدودی هم موفق شدندکه  نمونه اش رادرمناسبتهای مختلف ازجمله روزعاشورامشاهده نمودید.این مسنجرها زیرنظر افرادایرانی به ظاهربی طرف اداره می شود اما درحقیقت رومهایی که درآن قرارمی گیرد مستقیما زیرنظر اسرائیل ورسانه های ماهواره ای بیگانه ودشمن می باشد.ازطریق همین مسنجرهاورسانه هاتوانستند به بیتهای آقایان کروبی وموسوی ومطهری وبهشتی و.... نفوذ کنند برای رسیدن به اهداف شوم وپلیدشان.وای کاش آقایان دقت می کردندوهوشیاربودندوفریب آنان و مدارک جعلیشان رانمی خوردند.خواهشا دقت کنیدببینید دراطرافتان چه می گذرد ویه طرفه به محکمه قاضی نروید!!!

وامادرحرم امام چه گذشت؟چراسخنان سیدحسن خمینی قطع شد؟

شعارهای خاص عده ای از حاضران در مراسم سالگرد ارتحال امام ، فضای سخنرانی سیدحسن خمینی را مشوش کرد و آن طور که خبرگزاری فارس گزارش داده ، بارها باعث قطع سخنرانی نوه امام و تولیت حرم ایشان شد! این در حالی است که سید حسن خمینی ، سخنانی خارج از ارزش های نظام و انقلاب نمی گفت و این نشان می دهد آنچه رخ داد ، نه واکنشی فی البداهه نسبت به سخنان وی ، که برنامه ای از پیش تعیین شده بود که با شعار گویی عده ای و تهییج عده ای دیگر شکل گرفت.

به گزارش عصرایران ، هر چند از بین بیش از یک میلیون زائری که برای شرکت در این مراسم به حرم امام رفته اند ، تنها تعداد محدودی به ایجاد تنش پرداختند اما محل استقرار این افراد ، پشتوانه رسانه ای آنها و نیز جوسازی های چند روز اخیر برخی افراد و رسانه ها که گویا امام را متعلق به خود می دانند ، نشان می دهد همان طور که چند روز پیش علی لاریجانی هم گفته بود ، "نان" عده ای در ایجاد بلوا و جنجال است.

البته بدیهی است که مواضع سیدحسن خمینی ، منطبق با خواسته های برخی اشخاص و جریان های سیاسی نیست واین ، امری طبیعی و بی اشکال است ؛ اما این اختلاف دیدگاه های سیاسی ، نمی تواند دلیل موجهی باشد برای اهانت به متولی حرم امام ، در حرم امام و در سالروز ارتحال امام.

این ماجرا نشان می دهد برخی افراد ، برای نیل به منویات جناحی خود ، حتی حاضرند حرمت حرم را نیز بشکنند.
اگر این رؤسای این افراد با سید حسن خمینی مشکل دارند ، آنقدر امکانات رسانه ای و سیاسی دارند که بتوانند در خارج از حرم امام با وی تسویه حساب کنند.

اگر آنها واقعاً دوستدار امام بودند ، حتماً این یک روز را به احترام امام ، وزانت و وقار به خرج می دادند تا آیین این روز ، بدون حاشیه و هیاهو به انجام برسد ،اما به نظر می رسد ، فعلاً سیاست بازی بر همه چیز مقدم است.

حرم امام ، قطعاً جای مناسبی برای تنش زایی نیست و این نکته ای است که درباره جریان مقابل نیز صدق می کند و آنها نیز نباید این روز و این مکان را آلوده به بازی های سیاسی کنند.

با این حال ، مردم از کسانی که بیش از بقیه سنگ امام را به سینه می زنند انتظار دارند حرمت امام را حفظ کنند و این قدر شعور داشته باشند که بفهمند حرم ، حریم عهد با ارزش های امام است نه رینگی برای مسابقات حذفی بوکس سیاسی.


* خبر تکمیلی:
بعد از شعارها علیه سید حسن خمینی و قطع سخنان وی ، مقام معظم رهبری ، در مقابل شعاردهندگان ، بر چهره نوه امام(ره) بوسه زدند و خطبه هایشان را با تاکید ویژه بر مراقبت از رفتار و گفتار آغاز کردند .




تاریخ : یکشنبه 89/3/16 | 8:32 عصر | نویسنده : دانشجوی دانشگاه المهدی (عج) | نظر
.: Weblog Themes By Slide Skin:.