سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

عطر رواق های بهشتی - مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

دانشجوی دانشگاه المهدی (عج)
مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

عطر رواق های بهشتی

بسم الله الرحمن الرحیم

عطر رواق های بهشتی

روزها و شب هایی هستند که آسمان،به زمین نزدیک تر است،و آفتاب رحمت الهی

 بی دریغ تر بر انسان ها می تابد، و عطر بهشتی عنایت پروردگار،از گذر همه دقایق و لحظاتش به مشام می رسد،روزها و شب هایی که خداوند در آنها خلاصه همه خوبی های جهان را در هیات گل هایی از گلخانه امامت و ولایت به زمینیان ارمغان می دهد، و هربار فرصتی تازه برای لمس روشنایی و نور فراهم می آورد.

این هفته نیز سه مولود مبارک،از پی هم ،زمین را به وجود خویش مفتخر نمودند، و رنگین کمانی از کمال و تعالی بشری را بین خاک و افلاک پل بستند:حسین ابن علی (ع) که سفینة النجاة ماست،عباس ابن علی (ع) که علمدار غیرت شیعه است، و علی ابن حسین(ع) که ملایک همواره بر سجاده معطر نیایش او نور پاشیده اند.

همین ایام مبارک،فرصتی برای گرامیداشت مناسبت های تازه تری را نیز فراهم کرده است، روزهای پرشکوه و حماسی "پاسدار" و "جانباز" که همواره عطری از سرزمین های ملکوتی جبهه را با خویش دارند، و ذکر نامشان همیشه مقارن با یاد مردان مردی است که خورشید، پرنده ای در مشتشان، و باری به حجم عشق بر پشتشان بود.

پاسداران، در کنار لشکر مخلص خدا، جریان حماسی دفاع مقدس را بر سینه کوه های ستبر و دامن دشت های وسیع و پهنه امواج خشمگین خلیج فارس انتشار دادند، و بارها خون  تابناکشان کلید نورانی فتح را برای ما به ارمغان آورد.

و جانبازان هربار در بازگشت از میادین مین و راه های آسمانی جبهه، بخشی ازخویش را به امانت در آن سامان وانهادند، و اینک عطر رواق های بهشتی، دلهای پریشانشان را آکنده است.

این ایام، غنیمتی است برای گریختن از کسالت جاده های هموار و یکنواختی دیوارهای بلند، به معنویت به درک نیامده نخلستان های شیرین ولایت، و زمانی است برای بازنگری عمیق مبانی معرفت، بی دغدغه ماهواره های عجول و دروغپرداز و دور از شر شاگردان شیطان.

خدایا به حق مولودهای مبارک این ماه عظیم شعبان ، مارا بر این درک، موفق و از این حلاوت بهره مند ساز....

آمین یا رب العالمین.

به امید ظهور موعود مهربان

الهم عجل لولیک الفرج

 




تاریخ : شنبه 88/1/1 | 12:0 صبح | نویسنده : دانشجوی دانشگاه المهدی (عج) | نظر
.: Weblog Themes By Slide Skin:.