سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

آذر 91 - مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

دانشجوی دانشگاه المهدی (عج)
مکاشفه گاه نوشتهای دانشجوی دانشگاه المهدی عج

شب یلدا


بنام خدا

سلام بر مهدی فاطمه عج

سلام دوستان عزیز خوب هستید؟

امشب شب یلداست درازترین شب زمستون -شب جشن سنتی ایرانیان

این شب روبه همه هموطنان خوبم درایران وسراسرجهان تبریک می گم

برای یه عده ازمردم دنیا امشب اخردنیاست شما دوستان خوبم باورنکنید پایان دنیا را وامدن موعود ومنجی دراخرالزمان رازمانش رافقط خدامی داند وبس پس به پیشگوییهای این افراد دل نبندید

ازوقتی مردم ازگوشه وکناردنیا این خبرروشنیدند که شب وروز اخرپاییز پایان دنیاست ویه اتفاقاتی درزمین می افته به تکاپوافتادند بعضی هاهم بیکارننشستند شروع کردند به تلفن زدن به دوستانشون ویه کلاغ وچهل کلاغ کردن وحرف وحدیث من درآوردی وحتی حلالیت طلبیدن ازهمدیگه .یه عده هم دربعضی نقاط به مکانها وپناهگاهها وکوهها رفتند .کاش همیشه مردم به فکر اخروعاقبتشون بودندکاش هرلحظه یاد اخرالزمان وقیامت بودند ودرصدد جبران خطاهاشون ورفع عیب ونقصهاشون بودند کاش دلها همیشه اینجوری نسبت به هم مهربون بود کاش یه ذره به یاد موعود مهربون وامام دوازدهم بودند کاش اینقدرخرافاتی فکرنمی کردند .هرسنتی  ورسمی دارید دراین شب باستانی انجام بدید فقط دروغ نگید وشایعه پراکنی نکنید واینقدرخرافاتی نباشید .اگه مسلمون هستید یه نگاه به قرآن ودستورات کتاب دینی واسمونیتون بیندازید ازاین افکارواوهام وپیشگوییها خودبخود فاصله می گیرید.

هرتغییر وتحولی هم دراین شبهای پایان پاییز واغاززمستون رخ بده مربوط به تغییرات جوزمین وتغییر فصل سال هست وبه حساب پیشگوییها ننویسید شمارابه خدا کمی ازخواب غفلت وخرگوشی بیرون بیایید وبیداربشید.

حالا که شب یلداست ومی خواهید به رسم سنتی ایرانیان وآریاییها رفتارکنید اول پدربزرگها ومادربزرگهاروفراموش نکنید بعد هم بزرگان فامیلتون وبعد به ترتیب خواهربرادراتون واقوامتون وبعد دوستانتون تاجاییکه می تونید سعی کنید چنین شبی درکناراونهاباشید اگه دورترین نقاط دنیاباشید حداقل یه تلفن بهشون بزنید ودلشون روشاد کنید.مراسم سنتی شب یلداروهم برگزارکنید  وحالاهم که درماه صفربه سرمی بریم یادی ازشهدای دشت کربلا کنید وبرای همه شهداورفته گانمون دعا  وطلب آمرزش ازخداوند کنید .

امید انکه موعود عج یه روز زیبا بیاد ودلهامون وخونه هامون ومیهنمون وجهانمون

 به عطر خوش نرگسی اش شادوخوشبو بشه وخرافه گوییها هم برچیده بشه.

چنین شبی دعای فرج یادتون نره ازخدابخواهید هرچه زودتر اماممون بیاد هرچند هنوز بعضی ازاقوام وملل هستند حتی درایران خودمون که به امام دوازدهم وامدنش اعتقاد ندارند دعاکنید دل اینهاهم به موعودمهربان عج صاف بشه ومعتقد بشن

اللهم عجل لولیک الفرج




تاریخ : پنج شنبه 91/9/30 | 9:11 عصر | نویسنده : دانشجوی دانشگاه المهدی (عج) | نظر

روز واقعه

بنام خدا

 

  •  سالروزشهادت حضرت امام سجاد علیه السلام تسلیت عرض می نمایم
  • برای آن امام بزرگوارو همه شهدای کربلا وبرای پدربزرگم که سالروزوفاتشان هست  ,وهمه رفته گان خاک;صلوات وفاتحه وقرائت قرآن ختم کنید

    روزی که شود اذا السماء فطرت/

  •  وانگه که شود اذا النجوم کدرت/

  •  من دامن تو بگیرم اندر سئلت/

  •  گویم صنما بأی ذنب قتلت؟

  • مدح علی و آل علی بر زبان ماست

  • ــــــــــــــــــــ

  •  گویا زبان برای همین در دهان ماست

  • التماس دعا

  • اللهم عجل لولیک الفرج




  • تاریخ : یکشنبه 91/9/19 | 9:47 عصر | نویسنده : دانشجوی دانشگاه المهدی (عج) | نظر

    آیا شب یلدای امسال پایان دنیاست؟

    به نام خدا

    آیا شب یلدای امسال پایان دنیاست؟

    /پاسخ به سوالاتی درباره 21 دسامبر
    پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر به پایان رسیدن دنیا در روز 21 دسامبر (اول دی ماه)، به سوالات مربوط به این شایعه پاسخ داده است.

     به گزارش تبریز بیدار، مدت‌هاست که شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در سال 2012 و در روز 21 دسامبر (مصادف با اول دی ماه) در وبلاگ‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود و هر روز ابعاد گسترده‌تری نیز به خود می‌گیرد.
    برای این شایعات منابع و استنادات مختلفی نیز مطرح می‌شود. تقویم قوم مایا، پیش‌گویی‌های نوستراداموس و حتی منابع مذهبی و باستانی از جمله مواردی هستند که مطرح‌کنندگان این شایعه به آن استناد می‌کنند و نتیجه می‌گیرند که دنیا باید در این روز به پایان برسد.
    این موضوع مختص ایران نبوده و در سرتاسر دنیا مطرح شده است. شایعه دیگری نیز که در این زمینه مطرح شده بحث خاموشی سه روزه زمین و ورود زمین به دوره جدیدی از حیات خود است. تمام این شایعات و گسترش آن موجب شد تا سازمان هوانوردی و فضا آمریکا (ناسا) به این ادعاها واکنش نشان دهد. مطلب زیر از پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا برداشت شده و در آن به سوالات مطرح در این مورد پاسخ داده شده است:
    سوال) آیا در سال 2012 خطری زمین را تهدید می‌کند؟ بسیاری می‌گویند که جهان در دسامبر 2012 به پایان می‌رسد.
    ناسا) جهان در سال 2012 به پایان نمی‌رسد. سیاره ما بیش از 4 میلیارد سال به خوبی عمر کرده و دانشمندان معتبر دنیا هم می‌گویند در سال 2012 هیچ خطری زمین را تهدید نمی‌کند.
    سوال) ریشه این پیش‌گویی که زمین در سال 2012 به پایان می‌رسد، از کجا آمده؟
    ناسا) این داستان اولین بار با این ادعا آغاز شد که سیاره‌ای به نام «نیبیرو» که سومری‌ها آن را کشف کرده‌اند، در حال حرکت به سوی زمین است. ابتدا گفته می‌شد که این فاجعه در ماه می 2003 رخ می‌دهد و زمانی که این تاریخ گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد، زمان موعد به دسامبر 2012 تغییر کرد و به تقویم باستانی «مایا» ها که تحول بزرگ در سال زمستان 2012 را پیش‌بینی کرده بود، ربط داده شد. به همین دلیل هم تاریخ 20 دسامبر به عنوان روز موعد پیش‌بینی شد.
    سوال) آیا تقویم مایاها در دسامبر 2012 به پایان می‌رسد؟
    ناسا) دقیقا همانطور که تقویم‌هایی که در خانه دارید پس از 31 دسامبر به پایان نمی‌رسد، تقویم مایا هم پس از 21 دسامبر 2012 تمام نمی‌شود. این تاریخ پایان یک دوره بزرگ تویق مایا است و پس از آن همانطور که تقویم شما با اول ژانویه ادامه می‌یابد، این تقویم هم با آغاز یک دوره بزرگ دیگر ادامه می‌یابد.
    سوال) آیا ناسا وقوع تاریکی سرتاسری زمین در تاریخ 23 دسامبر تا 25 دسامبر را پیش‌بینی می‌کند؟
    ناسا) قطعا نه. نه ناسا و نه هیچ سازمان علمی دیگری چنین پیش‌بینی نکرده است. گزارش‌های غلطی که در این مورد منتشر شده، ادعا کرده‌اند که چیزی نظیر بروز «به خط شدن گیتی» موجب حاکم شدن این تاریکی می‌شود. اصلا چنین ترازی وجود ندارد (سوال بعد را ببینید). این شایعات برگرفته از یک پیام آماده‌سازی است که «چارلز بولدن» مسئول ناسا منتشر کرده. این پیام بخشی از یک برنامه دولتی است که با هدف بالا بردن آمادگی مردم انجام گرفته، اما هیچ‌گاه در آن صحبتی از بروز تاریکی نشده است.
    سوال) آیا این امکان وجود دارد که کرات به نحوی در یک راستا قرار گیرند که بر زمین تأثیر بگذارند؟
    ناسا) حداقل تا چند دهه آینده چنین همراستایی رخ نمی‌دهد و حتی اگر هم چنین پدیده‌ای اتفاق افتد، تأثیر آن بز رمین بسیار ناچیز است. به عنوان نمونه، در سال 1962 چنین هم ترازی رخ داد، و دو مورد دیگر هم در سال‌های 1982 و 2000 اتفاق افتاد. در هر دسامبر هم زمین و خورشید با مرکز کهکشان راه شیری هم تراز می‌شوند، اما این یک رخداد سالانه است که هی تبعاتی هم ندارد.
    سوال) آیا اصلا سیاره‌ یا کره کوتوله قهوه‌ای رنگ به نام «نیبیرو»، «کره ایکس» و یا «اریس» وجود دارد که در حال نزدیک شدن به زمین باشد و سیاره ما را در معرض تخریب گسترده قرار دهد؟
    ناسا) نیبیرو یا داستان‌های دیگری که در مورد سیارات نزدیک‌شونده به زمین مطرح می‌شود، همگی شوخی‌های اینترنتی هستند. این ادعاها هیچ ریشه‌ای در واقعیت ندارند. اگر واقعا نیبیرو یا سیاره ایکسی وجود داشت که در حال حرکت به سمت زمین بود و قرار بود در سال 2012 به زمین برخورد کند، اخترشناسان حداقل از ده سال قبل آن را شناسایی و ردیابی می‌کردند و این سیاره باید اکنون با چشم غیرمسلح قابل رویت می‌شد. واضح است که چنین چیزی وجود ندارد. البته «اریس» واقعی است، اما آن هم سیاره‌ای کوتوله شبیه به «پلوتون» است که همواره در بیرون از منظومه شمسی باقی می‌ماند. نزدیک‌ترین فاصله‌ای که این سیاره می‌تواند با زمین داشته باشد، 4 میلیارد مایل است.
    سوال) آیا در سال 2012 زمین مورد اصابت یک شهاب سنگ قرار می‌گیرد؟
    ناسا) زمین همواره در معرض تأثیرات ستاره‌های دنباله‌دار و شهاب‌سنگ‌ها قرار دارد، اما اصابت‌های بزرگ بسیار نادر است. آخرین برخود بزرگ یک شهاب‌سنگ با زمین به 65 میلیون سال قبل بازمی‌گردد که موجب انقراض دایناسورها شد. امروزه اخترشناسان ناسا بررسی‌های موسوم به «بررسی ایمنی فضایی» انجام می‌دهند تا اجرام بزرگ نزدیک به زمین را مدت‌ها پیش از برخورد شناسایی کنند. ما پیش از این مشخص کرده‌این که هیچ شهاب سنگ بزرگی مانند آنچه که دایناسورها را منقرض کرد، زمین را تهدید نمی‌کند.
    سوال) موضع دانشمندان در قبال ادعای به پایان رسیدن دنیا در سال 2012 چیست؟
    ناسا) ریشه علمی ادعای بروز فاجعه و تغییرات شدید در سال 2012 کجاست؟ مدارک آن کجاست؟ هیچ مدرکی وجود ندارد و همه این‌ها تخیلاتی هستند که در کتاب‌ها، فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های مستند و یا حتی در اینترنت ساخته شده‌اند، ما نمی‌توانیم این حقیقت را تغییر دهیم. هیچ مدرک معتبری که ادعای رخ دادن پدیده‌های غیرعادی در دسامبر 2012 را تائید کند، وجود ندارد.
    منبع: فارس




    تاریخ : پنج شنبه 91/9/16 | 8:21 عصر | نویسنده : دانشجوی دانشگاه المهدی (عج) | نظر
            مطالب قدیمی‌تر >>


    .: Weblog Themes By Slide Skin:.